Bakın sevgili dostlarım, sonsuzluk açısından bakıldığında kötülük zaman içinde olduğundan çok başka türlüdür. Aslında kötülük eninde sonunda iyiliğe hizmet eder. Yani bir tür çelişki içerir. Daima iyiliğe üstün gelmeye çalışır ama ancak iyilik varsa o da olabilir. Gün gelir de mutlak egemenliğini kurmaya karar verirse ilk önce üstün olmak istediği iyiliği ortadan kaldırmak zorundadır. Bu yüzden kötülük, ancak mükemmele erişemediği sürece var olabilir. Gücü tam olursa kendi kendini yok eder. Bunun için sonsuzluk içinde yer almaz. Sonsuza kadar var olacak şey iyiliktir. Çünkü onun kendi içinde bir çelişkisi yoktur.