Musab Y.

Musab Y.
@mrundefined
Nietzsche
Öyle bir hayat yaşıyorum ki, Cenneti de gördüm cehennemi de Öyle bir aşk yaşadım ki Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de. Bazılar seyrederken hayatı en önden, Kendime bir sahne buldum oynadım. Öyle bir rol vermişler ki, Okudum okudum anlamadım. Kendi kendime konuştum bazen evimde, Hem kızdım hem güldüm halime, Sonra dedim ki 'söz ver kendine' Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin, Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin, Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin. Öyle bir hayat yaşadım ki, Son yolculukları erken tanıdım Öyle çok değerliymiş ki zaman, Hep acele etmem bundan, Anladım... Friedrich Nietzsche
Şiir
Musab Y.
hangi kitabı ?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aile bir insanın her şeyidir.İnsan ailesini kaybettiğinde her şeyini kaybediyor.
Sayfa 252·Kitabı okudu
Musab Y.
:(