Son zamanlarda yazdığı tüm kitaplarda olduğu gibi bu seferde toplumsal bir çok yaraya parmak basmış Sevgili Ahmet Ümit ..Hergün haberlerde gördüğümüz,gazetelerde okuduğumuz çocuk tacizi olaylarını kaleme almış Ama bu konuyu kaleme alırken de bir başka yarayı,Suriyeli göçmenleri ve onlar üzerinden adeta yeni bşr ekmek kapısı halini alan organ mafyası mevzusunu işlemiş. Çocuk olmanın,kadın olmanın aslında insan olmanın çok zor olduğu bir dünyada yaşarken ele alınabilecek en güzel konuyu bu kadr ustalıkla işleyebildiği,yer yer gerçekleri pat pat yüzümüze vurup yer yerde Nevzat amirin hassaslığıyla bize aktarabildiği için bir kere daha takdir ettim..ve sizi bilmem ama her kitapta olduğü gibi bü seferde okuduğum her sayfada keşke film olsa da izlesek dedim Nevzat amiri keşke...
Uzun uzun yazmaya pekte gerek Yok zaten Ahmet Ümit severler illaki alıp okuyacaklardır ve okumalılar..kesinlikle tavsiyedir