2 yaşında bir kız bebek annesi olarak TED konuşmasını izlediğimde bile nefesimin kesildiğini,yer yer kendimi o insanların yerine koymaya çalışırken bile ne kadar iğrenç ne kadr tahammül edilemez bi durum olduğunu hissetmiştim..İnsanoğlunun çirkinliği,yaptıkları,yapacakları konusunda hergün biraz daha korkuyorum..Kızımı öperken bile seni öpebilir miyim diye izin istiyorum ki kendi istemediği sürece onu kimsenin öpemeyeceğini bilsin,sarılırken sende bana sarılmak ister misin diyorum ki bilsin ancak kendisi isterse birine sarılabilir kimse zorla bişey yapamaz yaptıramaz ona..Çocuklarımızın bizi anlamadıklarını düşündüğümüz her konuda o kadar çok yanılıyoruz ki sürekli konuşmak anlatmak bilinçlendirmek lazım..Kayıt cihazı gibi sürekli dediklerimizi kafalarına kaydediyorlar..
Evet bu konular çok hassas,çok yaralayıcı ama elimizden gelen bu gibi kitapları daha çok okumak okutturmak,insanları çocukları bu konuda daha çok bilinçlendirmek.Kulağımızı gözümüzü kapatırsak bu yaraya bir parmakta biz basmış oluruz,bu acıları yaşayan o insanlara haksızlık etmiş oluruz..En kısa zamanda bende alıp okuyacağım kitabı..Tekrar teşekkürler değerli paylaşımınız için..