Dünyada tüm insanlar birbirine güvense polise, mahkemelere, hapishanelere ve hatta . . . paraya gerek kalmaz. Herkes, başkalarının yardımına koşan, karşılığında ise ihtiyacından fazlasını istemeyen Anton gibi yaşasa, karmaşık ekonomimiz için daha iyi olmaz mı?