Çünkü bugün insanlar kendilerine bağışlanmış gibi görülen eşitlik, adalet, kardeşlik haklarından tamamıyla yararlanabilecek bir eğitim ve kültür seviyesine yükselememişlerdir .
-Efendi ne söylüyorsunuz ! Kendi hukukunu tanır, başkalarınınkine riayet eder bunca âlim , erdemli insan var .
-Bunlar daima azınlık kısımdır ki zorba sınıfla cahiller arasında ezilen , rahatsız yaşayan biçarelerdir.Azınlıktan bir şey
çıkmaz.Çoğunluğu düzeltmeli.
Erkektir 50 yaşına da gelse daima kendini on sekiz yirmi yaşında bir kız alabilmekte yaradılıştan gelen bir hak sahibi olarak görür .Evet, 60 yaşındaki erkek, 32 kadının kartlıkla itham eder . Ne büyük haksızlık...