Kitap oldukça yalın dille anlatılmış. Hikaye oldukça akıcı.
İki dostun hayalleri...Birinin fazlaca iyi niyetli olması ve başına sürekli iş açması... Hak edilmeyen son.
Yitirilen görme duyusunun yerini beyaz esarete bırakması ve bu esaretle ortaya çıkan insanlık dramı...
Kötünün de kötüsünü barındıran bu kitapta insanlığın gidebileceği en kötü noktalara değinmiş yazar. Açlık,zorbalık ve kaosa rağmen hayatta kalmayı sağlayan bir çok insan. Okumaya değer bir kitap...