Yazarı okumaya başladığınızda daha çok kitabı neden yok diye üzülebilirsiniz, çünkü ben üzülüyorum.
Yalnızlığı o kadar güzel anlatıyor ki. Duyguları. Kadını ve kadına dair kanıksanmışlıkları ... ironi yaptığı bütün konularda biraz acı var. Anlatırken hem sizi anlatıyor hem sizin görüp bilip sustuklarınızı.
Çocukluk ve büyümekle ilgili meselelerde özlem duygusunu veriyor. Çocukluğunuzda özlediğiniz şeyler bir de o dönemde büyümeye duyduğunuz özlem kıyası... ikisi de kıyasıya rakipler öykülerinde...