"Yaşlarla dolan gözlerimi kapattım çünkü sadece kalbim bu gözyaşlarını dökebilirdi." ."İlk cinayet hep en zoru ve en unutulmaz olanıdır. Fakat ilk cinayet aynı zamanda bir insanın normal bir hayat sürdürme şansını da yarı yarıya azaltır."
Değil mi ki yaşam bir yerde ölümle -yani yoklukla- sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim-içtim, aldım-verdim, benim-senin kavgasının anlamı?