Katiller Çetesi serisinin 2 kitabını az önce bitirdim. Kitap ilk kitaba göre daha aksiyonlu ve daha merak uyandırıcı bir kitaptı. Hele son 50 sayfasını çok beğendim.Son 50 sayfasında baya bir gizem, aksiyon ve şaşırtmaca vardı. İlk kitabına göre daha güzeldi yazar ilk kitabına göre beni biraz daha olayın içine almayı başardı bende merak uyandırdı. Bilgi içerikli kitap olmasa da olay örgüsü ve kafa dağıtma açısından gayet iyi bir kitap diyebilirim...
Bu kitabı her yerde görüyordum. Ve güzel olduğunu söylüyorlardı. Bende alıp okuyum bari dedim. İki serisini aldım ilk kitabını okudum. Ama anlatıldığı kadar güzel değildi. Ben daha çok aksiyon ve daha çok macera bekliyordum ama serinin ilk kitabında bunu çok göremedim. Ama olay örgüsünü beğendim. Anlatımda açık, sade ve anlaşılırdı. İkinci kitabına hemen başlarmıyım bilmiyorum.