Her insanin hayalidir sevdiği ile cennette de beraber olabilmek. Bu hayalin senedi ise Allah'in rizasina uygun evlilikle yapabilmek.
Kaçımizin evliligi bu riza dairesinde?
Ya da kaçimiz, evliliklerini bu riza dairesinde olusturmanın pesinde?
Benimle saatlerce muhabbet etmeni,
Muhabbet ederkenki o masumiyetini, içtenligini seviyorum.
Havalar soğuduğunda "Uzerini sıkı giyin hastalanarsın." diye beni düsünmeni,
İleri de kapı çaldığımda senin açma ihtimalini hayal ettikçe,
Midemde olusan o sancıyı seviyorum.
Tüm bunlar seninle yaşamayı, evet en çok da bunu seviyorum.
Sevdanın en güzel tonuymus sevdigini Rabb'in için sevebilmek.
Ne yaparsan yap olmaz bazen.
Ama o kadar güzel olmaz ki,
"Ancak bu kadar güzel olmayabilirdi." dersin.
Ve aklina gelir:
"Kadere iman eden kederden emin olur."