Sevgili Dost,
Bu bayramda kabristana gittin mi? Senin de ölülerin vardır, bilirim. Neşesi yağmalanmış ne bayramlar geçireceğiz daha...
Kokucu dede, camiden çıkan herkesin eline gül yağı sür, mis gibi koksun şehir!
İşportacı, sen de sat gülümsemeyi, öğrenemeyen dudaklarımıza!
Çocuklar, bırakın biz öpelim ellerinizi, siz bize şeker verin!
Sevgili Dost,
Bugün bayram.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aynı yollardan geçmediğiniz, aynı atmosferde sınanmadığınız, aynı değerlerle büyümediğiniz kişileri veya ilişkileri kıyaslamayın.
Hatta kendi ilişkilerinizi dahi bir önceki ile kıyaslamayın yeniyi övmek için eskiyi gömmeyin.
Her insan farklı bir alem, her an baştan bir yeni yaratılış.
Her kıyas sizin için önünüzde mutlu olmak için engeldir.
Kıyasın şartları eşittir ve o eşitliği sağlayacak doneler elinizde yoksa kimseyi üzmeyin.
Önünüze bakın, arkanızda bıraktıklarınıza değil ki arkanızda bıraktığınızla zaten mutlu olmadığınız için yeniye yer açtınız.
O yüzden mutlu olduğunuz yerden ayrılmayın.
“Aşk insanı kör ve sağır eder. Aşık, nerede olursa olsun, sadece sevgilisi hakkında konuşma imkanına sahip olsaydı, dünyada bunu hiçbir şeye değişmezdi.”