Ben ne zaman bir kütüphaneden yada bir kitapçıdan içeri adım atsam kendimi bir roman kahramanı, bir hayalperest gibi hissederim. Kitapları rafından çıkarmak, kitaba dokunmak, kitabın kapağını açmak, kitabın içerisini baştan sona doğru kurcalamak tarifsiz bir mutluluk verir bana.Dünyada ki en büyük servet bu olsa gerek hatta çoğu zaman kitapların içerisinde kendimi kaybeder, farklı hayallere dalarım..Çoğu zaman diyar diyar gezerim seyyah gibi raf aralarında...Zamanın nasıl geçtiğinin bile farkına varmam.
✒️ muarrifkalem