Aslında kitabı okumak için değil,üzerinde çalışma yapmak için almıştım. Sayfalar ilerleyince çalışmayı tamamen unutup kitaba odaklandım.Gerçekten güzel ve sürükleyici konusu var.Çocuk kitabı olarak değerlendirmek bence yanlış olur.Çocuğun yaşadığı olaylar üzerinden yapılan değerlendirmeler ders verici niteliktedir.Okuyucu sıkmayan bir anlatım türü vardır.Bence kitap listenizde yer almalı.