Her şey çok güzel öyküler, anlatım vs. ama bu kitapda en nefret ettiğim durum öykülerin en heyecanlı yerinde PAT ! diye bitmesi. Üzdü.. Sabahattin Ali'nin kaleminden okumayı seviyorsanız mutlaka okuyun.
Felsefeye giriş kitabı diyebilirim. Felsefenin her yönünüden bir miktar var. Sofie isimli bir kıza babasının doğum günü hediyesi olarak bir kitap yazmasıyla başlıyor her şey...