Bu kitabı internette çok övdüklerini gördüm, ardından ben de alıp okumaya karar verdim. Ancak kitabın beni çok etkilediğini söylemem. Fakat yine de okunması gerekiyor diye düşünüyorum.
Kitabı okuduktan yaklaşık 10 ay sonra yazıyorum bunu. Baş karakterimizin yaşadığı dönemde "Büyük Birader" ismi altında (aslında bu devlet oluyor) sürekli izleniyor. İnsanlara baskı yapılıyor. Çok fazla bir şey hatırlamıyorum bu kadar.