📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ Yol insanı önce perişan ediyor, sonra da o perişanlıktan utanmamayı öğretiyor...
- Bize hep direnmeyi öğrettiler... Ama yanlış şeylere direnmeyi. Mesele biraz kabul etmektir belki.
...
+ Neyi?
...
- Kendimizi
"Eğilip bütün içtenliğimle içime baktım. Güçsüz müydüm ben? Kendini kandıran bir yabancı mı? Zaman kazanmaya çalışan bir korkak mı? Bulunmayı bekleyen bir kayıp mı? Minik şişelere mektuplar yerleştirip açıklara fırlatan, vurduğu kıyıda kurtarılmayı uman bir zavallı mı?"