10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2026 32. kitabı
Merhaba kitap dostları çok severek okuduğum kitabın yorumu ile sizlerleyim Kitabımız; mitoloji ve benliği bulma sürecini aşkla harmanlayarak anlatıyor. Üstelik benlik kavramını ve oluşumunu gösterirken beraberinde ruh ve arzuyu da Psyche ve Eros üzerinden aktararak farklı bir açıdan bakmanızı sağlıyor. Tanrılardan öncesine götürüyor yazarımız bizi. Hiçbir şey yokken Kaos ile beraber oluşumun başlamasını görüyor, aynı zamanda tüm bu süreçte duyguların gelişmesini, hislerin derinleşmesini okuyoruz. Üstelik sayfaları çevirirken de bu duygularla ve hislerle bir empati kurup kendi benliğimizde de farkındalık yaşıyoruz. İlk başta daha hiçbir şey yokken oluşmaya başlayan duyguların hayatımıza etki etmesi ayrıca duyguları tanıdıkça ve keşfettikçe aslında bu sayede -biz- olduğumuzu da okutan müthiş bir eser. İç dünyamıza yansıttığımız ışık sayesinde de içsel yolculuğumuzda ruhumuza yeniden şans tanımanın ve ruhu dinlemenin özelliğini görmüş oluyoruz. Tüm bu süreçle beraber en sonunda da aşk hayatımıza dahil oluyor ve böylelikle insanoğlu için bambaşka çok farklı ve mükemmel bir süreç başlamış oluyor. Ben kitabı çok sevdim. Mitoloji, duygular, benlik üzerine yazılmış çok iyi eserlerdendi. Farklı pencereden baktığım ve öğrendiğim bir eser oldu. Yazarın kalemi ile yeni tanıştım iyi ki de tanıştım. Kitabı tavsiye ederim biraz öitolıji, çokça duygular ve sonunda aşk var daha ne olsun. Okuyun der aşkın hayatınıza dahil olmasını dilerim Tuğba Sarıünal
ErosTuğba Sarıünal · Destek Yayınları · 202628 okunma
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2026 27. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2026 19:00
Bu kitabı okumak için ne kadar beklediğime inanamazsınız! Bu kitabı TikTok'ta gördüğümde liseye gidiyordum ve çevrilmesini o kadar çok istemiştim ki... Çevrildiği için çok mutluyum. ​Daisy karakteri o kadar samimiydi ki başka bir evrende kendimi görmüşüm gibi hissettim. Küçükken ben de modaya ilgi duyardım, hâlâ da öyle; moda ile ilgili olan her şeye bayılıyorum. Bu kitabın da öyle olduğunu gördüğümde ekstra heyecanlandım. Arkadaşlarıyla yaptığı kıyafet yorumları vs. çok güzeldi. Ve tabii ki Daisy'nin çiçeklere ilgisi ve kendi tarzından ödün vermemesi harikaydı. Rom-com'lar ile izlediği şehirde büyümesi ve hayatında kendi rom-com'unu bulmaya çalışması... Of, tam ben ya, gerçekten! ​Gelelim Levi'a... Tek kelimeyle mükemmel bir karakter! Aşırı green flag birisi. Tam ideal tipime uyduğundan ve çoğu fictional character'e falling olduğumdan, Levi'a da vuruldum. Özellikle Daisy'ye olan duyguları için 'Papatyalar Arasında' isimli Fransızca bir şiir kitabı yazması... Eridim resmen!" Bu sene okuduğum en iyi kitaplar arasında yerini aldı 🩷️
Papatyalar ArasındaLiana Cincotti · Martı Yayınları · 202649 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bugün Kalan Hayatımın İlk Günü
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
Şahsen bu kitabı okuduktan sonra hayatınızı 180 derece değiştirebilirsiniz. Bazı insanlar çok daha iyi kişisel gelişim kitapları var desede ben bu romanı çok ayrı yere koyuyorum mükemmel bir kitap
1000Kitap
Bugün Kalan Hayatımın İlk GünüMaud Ankaoua · Yan Pasaj Yayınları · 20238,3bin okunma
Bir Köy Hekimi İnceleme
3/10
·88 syf.··
2026 7. kitabı
Şimdi bu konuda notlarım neler? İlk önce kitabı 20-25 gün önce bitirdim ama şu an hiçbir şey hatırlamıyorum. Kitabı ben hiç sevemedim. Temelinde yatan sebep ise hepsinin birbirinden kopuk hikâyeler anlatması. Her hikâye birer metafor olarak anlatılmış ama daha ben o hikâyeyle bağ kurmadan hemen bitiyor. Hikâye ortasından girip size bir şeyleri anlatmaya çalışıyor. Bu da benim için çok yorucu. Franz Kafka’nın elinden Dönüşüm kitabını okuduktan hemen sonra böyle her biri birbirinden kopuk, birer metaforlu hikâyeyle karşılaşınca kendimde “Hee, anlıyorum abi.” deyip kitabı bitirmek için okudum. Allah’tan kısa bir kitap. Yoksa yarım bırakırdım. Kısa hikâyelerden bazıları etkileyiciydi ama keşke hatırlasam. Sadece okuduğum o an etkilendim. Sonrası bende yok. Belki de benim seviyem bu kitaba düşük geldi, bilemiyorum. Kısa kısa olsun, arada bir okuyup “Vay be ağbi, bunun üstünden bunu demeye çalıştı.” demek isteyenler için mükemmel bir kitap. Onun dışındaki arkadaşlar diğer kitaplardan devam edebilir.
Bir Köy HekimiFranz Kafka · Altıkırkbeş Basın Yayın · 20184,477 okunma
The Witcher - Son Dilek İNCELEME
8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2026 6. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2026 15:04
Oyunu oynamadan önce bir kitabını okuyayım deyince iyi ki başladığım bir kitap olmuş. İlk önce kitabın en güzel yanı, rahat bir kafayla okuyabiliyor olmanız. Rahat kafayla derken; herhangi bir not tutma derdi, herhangi bir sözü “Aman kaçırmayayım, aklımda kalsın, not edeyim.” derdi yok. Sadece okuyorsunuz ve hayal ediyorsunuz. Mükemmel. Zaten hikâyesi çok sürükleyici. Okuduğum her dakikada “Acaba burada ne olacak?”, “Ay aman, bu ölecek mi?”, “Yoksa bu Witcher’la sevişecek mi?” diye beni kitabın içinde tutmayı başardı. Normalde günlük 30-35 dakika kitaba zaman ayırırken, bu kitaba günlük en az 1 saatimi ayırıyordum ki okuması çok zevkliydi. Çeviri ekibinin eline sağlık. Çok güzel bir şekilde çevirdiklerini düşünüyorum. Serinin diğer kitaplarına başlayacağım ama hemen sıkılmamak için biraz ara vereceğim. Sanki art arda okusam bir bıkkınlık hissi de bırakabilir. Evrenin en etkileyici yanı bence çok gerçekçi olması. Şu yönden; herkes masum, saf bir insan değil. Herkes gerçek hayatta olduğu gibi gri. Kimin işine ne geliyorsa onu yapıyor. Böyle fantastik eserlerde çoğu zaman masalımsı bir tadında olan, “Ay hayat müthiş, sadece iyilik yapayım.” diyen NPC’ler yok. Her kitapta geçen karakterin bir kişisel dünyası ve duyguları mevcut. Herkes ana karakterin etrafında dönen birer balon yerine kendi etrafında dönen karakterler. Witcher da o insanların dönen bu hayat rutinlerinin arasına girip, varsa bu sorunları çözmeye çalışıyor. Tam “Rahat rahat okuyayım ve bol bol hayal kurabileceğim bir kitap olsun.” diyenler için mutlaka okunmalı.
The Witcher - Son DilekAndrzej Sapkowski · Pegasus Yayınları · 20174,286 okunma
İskender Pala
8/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Kafamda tek bir düşünce gerçekten bu elmas hiç çalınma girişimi olmadı mı mükemmel bir kurgu ve akıcılık harika o dönemi çok güzel yansıtmış iyi okumalar
Düşünce
Soygunİskender Pala · Kapı Yayınları · 20261,488 okunma