6 kitaplık seriyi sonun da tamamladık. Yazarın final kitabını yakında geleceğini duyunca mayıs ayında seriye başlamıştım. Final de spoi yemeden tamamlamak içinde acele ediyordum. Başardım da. Spoisiz bir şekilde kitabı bitirdim.
📖👍 Final beni memnun etti açıkçası hele günlük kısmı da çok güzeldi.
Yazar kurduğu dünya ve karakterleri iyi işlenmişti.
Kitap tasarımları kartlar da seride mükemmel bir.şekilde uyuyordu. Bir de finalle beraber boyalı bir set de gelmişti. Malesef önceden serinin 5 kitabına sahip olduğum için alamadım.🤭😅
Kitapda serisinin sonunda keşke isimleri geçen o kartlardan bir koca poster olsa idi demiştim anlamları resimleri ile. Önemliler kutuda bize çıktı gerisi sadece paragraflar duyduk.Yada tüm seri kitaplarında kitap arkasında olsa oda olurdu. Onun dışında güzel bir seri idi. Bronz
"Keşke insanlar; uzaktan göründükleri kadar mükemmel, konuştukları kadar dürüst, göründükleri kadar samimi olsalar. Hep bir kurmaca, hep bir yalan, hep bir kandırmaca var, herkesin yüzünde farklı farklı maskeler var."
Göz bebeğim, nereden başlasam seni anlatmaya bilmiyorum. Üzerine ne söylersem söyleyeyim hep eksik kalacak gibi hissediyorum. Çok seviyorum desem çok kelimesi az kalır diye korkuyorum. Kendinizi bulmak için okuyun diyebilirim ancak. O yüzden sadece şunu söyleyebilirim; sen mükemmel bir detaysın Çok Zamanımız Varmış Gibi 🌻🤍🌻