📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle "Tutunamayanlara tutundum" diye haykırmak istiyorum :)
Çünkü bende bırakıp bırakmama arasında kararsız kalanlardanım. Zira Tutunamayanlar Türkiye'nin en çok yarım bırakılan kitaplarından birisi ve ben başladığım kitabı yarım bırakmayı sevmiyorum. Başlangıçta herkesin aksine güzel geçti. İlk iki yüz sayfası normaldi benim için sonralarında ise araya soğukluk girdi. Tabii buna okul derslerimin de etkisi oldu. Kitabın ortalarına geldiğimde ise amacım sadece kitabı bitirmek oldu. Sonlara doğru günlükler iştahımı biraz daha açtı. Son 150 sayfası daha içten geçti diyebilirim. Belki de kitabın bitecek olma hevesine kapılmış olabilirim. Selim Işık gibi birçok özelliğimin olduğunu zaman zaman benimde sıkıntılar geçirdiğimi fark ettim. Özellikle "insanlara göre şekil alma" huyunu bir an önce bırakma hevesine girdim.
Umarım hayata sımsıkı tutunanlardan oluruz.
(Spoiler vermeden şöyle içimden geleni yazayım istedim.)