Bürodan erken ayrılma fikrinden dolayı sen kendini suçlarsan, patronun seni daha fazla suçlar. Bunun için de bir sapkın olmasına gerek yok. Kuşkusuz bilinç dışıdır bu: erken ayrılmanın senin için kabul edilebilir olmadığını hisseder, dolayısıyla o da kabul edilemez bulur. Tepkiye yol açan sensin.