Dilimde beddua, gönlümde acı
Benim şu halimden daha beter ol
Nasılda bıraktın yıktın dünyamı
Goncası açmayan gülden beter ol
Seni sevdim diye deli dediler
Aldırmadım seni sevdiğim için
Bırakırda bir gün gider dediler
Kırdım dostlarımı hep senin için
Bazen şarkılar ruh halimizi daha iyi anlatır😔🍻🥀
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz ne yaparsak yapalım asla mutlu olamıyoruz mutluluk haram oldu ben ne yapsam olmuyor sürekli sevdiğim kıza zarar verdim onu üzdüm kırdım yıprattım yordum bazı hatalar yaptım ama iyiliği için olsada sonunda hep zarar gördük sadece sevmek yetmiyormuş aşk için bizim aşkımız yok oldu imkansız değil yok oldu artık hiçbir şey düzelmez ve ben bir karar verdim artık hiç bir şey yapamayacam çünkü ne yapsam Allah benim belamı veriyor özür dilerim biliyorum telafi etmez ama özür dilerim iyubimaya devushka 😓😔🥀