karım güzel değildi albayım. Ben de değildim. Fakat, nasıl anlatsam, "benim" karımdı; canlı bir varlıktı. Insan evine biblo alınca bile kendisini başka hisseder değil mi? Üstelik bu yumuşak biblo konuşuyor: "kocacığım" diye çevremde dönüp duruyordu.
-Hayatta üç yanlışım oldu olric
+Ne gibi efendim?
-Tanımadım ,inandım güvendim.Ama bir doğrum oldu.
+O nedir efendim?
-Sevdim olric.
-Fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür...