Başından beri kendimi hiçbir şeyi çok fazla arzulamama konusunda eğitmiş olmalıyım.Doğuştan başına buyruktum,hatalı bir biçimde.Kimseye ihtiyaç duymazdım çünkü özgür olmak, dilediğimi yapmak ve sadece içimden geldiğinde kendimden bir şeyler ortaya koymak isterdim.Benden herhangi bir şey beklendiğinde ya da istendiğinde ürkerdim.Bağımsızlığımın tabiatı böyleydi.