Tenhalığı seviyorum. Sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları. Sakin mekanları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve de sınırlarımı..🎈
Bak zârin burası tırnak uçlarında sızı, avuç içlerinde çiçek büyütenlerin mabedi. Sen istedin ki bütün insanların denize uzaklığı eşit olsun. Bilemedin dünyadaki tek eşitliğin ölümde olduğunu..🌾🎈