Kitaba başladıktan bir süre sonra acaba bu kitap melankoli içermiyor mu diye düşündürttü. Belki zamanının bunalımını iyi anlatıyordu ancak Esther'in bunalımı herhangi bir Türk gencinin bunalımıyla yarışamazdı bile. Üstelik sonuna doğru kitap bitsin diye yazıldığını düşünmeye başladım. Biraz eksik kalmıştı bana göre. Yine de akıcılığı ve olayların gerçekçiliği gayet iyiydi.