IQ’ su yüksek bile olsa, duygular ihmal edilir ve zayıflarsa insan robotlaşır. İnsanı insan yapan değerler, sevgi ve saadeti yitirdikten sonra bir takım akademik kariyerler elde etmiş olmak asla başarı sayılamaz.
Mümkün mü bu?
Evet , mümkün!..
Nasıl ?
Unutarak!
Unutarak mı ?
Elbette!.. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
Ya hatırlamak!..
Evet , o da var. Ömür böyle geçiyor işte ; kâh unutup kâh hatırlayarak.