Mustafa

Mustafa
@mustafakilgi
Kitaplar sadece okumak için değil,aynı zamanda birlikte yaşamak içindir.
İnanç yaşama gücüdür. Eğer insan yaşıyorsa herhangi bir şeye de inanıyordur. bir şeyler için yaşaması gerektiğine inanmasaydı yaşamazdı. eğer sonu olan şeylerin aldatıcı olduğunu görmüyor ve anlamıyorsa sonu olan bu şeye inanır. eğer sonu olanın aldatıcı olduğunu anlıyorsa sonsuz olana inanmak zorundadır inançsız yaşamak mümkün değildir
Sayfa 56·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçlikten bu kadar korkmamız ya da yaşamayı bu kadar çok istememiz ancak ve ancak bizim bu yaşama isteğinden başka bir şey olmadığımız ve ondan başka bir şey bilmediğimiz anlamına gelir.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Ürkekse, yaprakları sararır çiçeklerin Yorgun bir yalnızlıktan geriye kalan nedir?
Sayfa 122·Kitabı okudu
Elbet bir gün bize de hayran olur şarkılar
Ömür dediğin urgan İnceldikçe incelir. Alırsın cevabını bir melekten, gün gelir
Sayfa 118·Kitabı okudu