Kırgız edebiyatı denince belki de akla gelen ilk isim Cengiz Aytmatov'dur. Okuduğum ikinci kitabıydı ve kalemiyle yine beni bambaşka bir dünyaya götürdü. Kitaptaki olguları o kadar güzel işliyor ki sona gelince baştan sona akılda kalıcı bir kurgu oluşuyor. Ve bu kurguyu muhteşem bir finalle bitiriyor. Keyifli okumalar şimdiden :)