"Sevgili Dost, Eksik bilgi bizi yanlış adreslere götürür. Arkadaşlıklar, dostluklar, ortaklıklar ve evlilikler hep bu yüzden biter. Kim bilir hayatımızda kaç kez, Nasıl da tanıyamamışım! demiş, kaç kez ince buz tabakasında aldanıp yürüdüğümüz gölün soğuk sularında bulmuşuzdur kendimizi."
"Zaten insanoğlu yeryüzüne ayak bastı basalı, sevdaya tutulan için gece ile gündüz arasındaki perde kalkar, zaman meftumu yârin gözlerinde erimez miydi ?"