...
Ağlamak...
Yalnız göz yaşı dökebilen insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Ama insan her zaman ağlayamaz...
O zaman da ağlar gibi durmak gerekir.
...
Uzun zamandır böyle şirsel bir anlatıma, belki de hiç böylesi bir romana denk gelmemiştim. Zaten ödüllü bir kitap. O kadar da hak ediyor zira.
Hayran olduğum,altını çizmekten ve hatta burda paylaşmaktan yorulduğum kadar çoktu beni içine alan cümleler, dizeler, ifadeler...
Anlatımın derinliğinden bahsetsem kelime oyunlarının muhteşemliğinin, akıcılıktan bahsetsem romanın şiirselliğinin,masalsılığının boynu bükük kalacak...
En iyisi mi siz de okuyun.
Okuyun...