Tavır bir seçimdir. Mutluluk'bir seçimdir. İyimserlik bir seçimdir. İyilik bir seçimdir. Vermek bir seçimdir. Saygı bir seçimdir. Ne seçim yaparsanız, o seçim sizi siz yapar.
Teşbihte hata olmasın Bir annenin evladının kötü bir işten vazgeçişindeki mutluluk gibi (Muhakkak ki Allahın merhameti anneden fazladır )

İnci

@incisinemaydogan
·
"Allah Teâlâ, kulunun tevbesi karşısında, ıssız bir çölde yitirdiği devesini yeniden bulmanızdan daha çok sevinir."
Sayfa 34·Kitabı okuyor
Din
Reklam
İnsanın kendine verdiği emek zâyi olmaz.
Hüzünlere alışıldı Yarım buçuk sevinçlere de Sevda ise bir gül kokusuydu, Baharda olmayı bilen. Kış zamanı yaşattığına zaman borçluydu… Ali İhsan Konuklu
Aslında insanı en çok acıtan şey yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır. (Fyodor Dostoyevski)
Duygu ve Düşünce
Reklam
Reklam