— Bunun sadece aşk olmadığını anla, –dedi.– Daha önce âşık olmuştum, ama
bu defaki aynı değil. Bu, benim duygum değil de sanki bir dış güç beni eline
geçirdi. Bunun gerçekleşemeyeceğine, yeryüzünde mutluluk diye bir şeyin var
olamayacağına karar verdiğim için buradan gitmiştim zaten; ama kendimle
mücadele ettim ve gördüm ki, bu olmadan hayat da olmayacak. Ve karar
vermem gerekti...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Birisini mutlu etmek istediğinde onu mutsuz edersin çünkü mutluluk başka birisi tarafından verilebilecek bir şey değildir. En iyi ihtimalle mutluluğun çiçek açabileceği, açamayabileceği bir ortam yaratmaktır, daha fazlası yapılamaz.
Çok zaman, içinde bulunduğumuz mutluluğu bilemeyiz. Ancak ondan uzaklaşınca, mutluluk içinde yaşadığımızı anlarız. Demek ki yine en iyi ev, bizim kendi evimizdir.