Bilmezdim mutluluk nedir Bilemezdim Alıp başımı gitmek isterdim İsterdim ama, kalırdım. Edip Cansever
Mutluluk bir kahve, bir güneş ışını ve dalgaların sesi değilse nedir?
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
mutsuzluğun sana zarar veriyorsa nasıl ayağa kalkabilirsin . mutsuzluk hissettikçe artan değil hissettikçe düşündüğün ve çıkarımda bulunduğun bir şey olsun . hep aynı mutsuzluğu yaşamak mutsuzluk hakkında belki düşünmemek veya tekrar mutsuz olacağını düşünmektir. ama aynı duyguyu iki defa yaşamanın anlamı nedir ?
Edebiyat & Roman
Belki sevgilin olacak, yalandan mutlu gibi yapacaksın Sabahları uyanınca gözlerinde hep beni bulacaksın Kalbin hep yarım kalacak, "Aradığım nedir?" diye soracaksın Benim gibi olmayacak... 🎧🎶
Müzik
Kapkarakış!
Kar Şimdilik bilinen ömrümüzün en zorlu zamanı gibi, 2026 karakışında başlayıp yaz başında bitirme fırsatı bulduğum bir burukluk oldu bu kitap.. öyle de kalacak sanırım. Teşekkürler Ka! Ve kalan : “-Mutluluk nedir? -Bütün bu yokluğu ezikliği unutabileceğin bir dünya bulmak. Birisini bütün bir dünya gibi tutabilmek…” Teşekkurler Orhan Pamuk..
Alıntı
Selam 1K… Görüşmeyeli umarım iyisinizdir(: Bu gece konuşmak istediğim konu: aşk. Aşk… Tuhaf bir kelime. İnsanı hem gökyüzüne çıkaran hem de yerin dibine sokabilen bir duygu. Peki, aşk dediğimiz şey tam olarak nedir?? Kimine göre imkânsız olan, kimine göre fazla çikolata yemekten farksız bir his, kimilerine göre ise hayatın anlamı… Peki aşkın çıkış noktası ne??Hayranlık mı?? Cinsel dürtüler mi?? Saf sevgi mi?? Yoksa hiçbir tanıma sığmayan, sadece hissedilen bir duygu mu?? Ve aşk sadece iki insan arasında yaşanan bir duygu mu??Bence aşkı yalnızca romantik ilişkilere indirgemek büyük bir hata. İnsan; havaya, bir resme, bir müzik parçasına, bir çiçeğe ya da bir hayvana da âşık olabilir. Çünkü aşk, bazen baktığın şeyde tarifsiz bir huzur, heyecan ve mutluluk bulabilmektir. Artık “Aşka inanıyor musun??” sorusu bana çok anlamlı gelmiyor. Hatta bu konuyla ilgili eski bir iletime bugün baktığımda, ne kadar saçma düşündüğümü fark ediyorum. Çünkü bence insan, inanmasa bile aşkın varlığını kabul ediyor. İnanmamak bile bir yerde onun varlığını sorgulamak ve dolayısıyla kabul etmek değil midir??Aşkı tanımlamaya çalışan sayısız açıklama var. Ama nedense hiçbir tanım tam anlamıyla yeterli gelmiyor. Belki de onu bu kadar özel kılan şey, onu tam anlamıyla açıklayamıyor oluşumuzdur… Belki de asıl soru şu olmalı: “Benim için aşk ne??” Benim için aşk, insanın kendini en çok ait hissettiği yerlerde saklıdır… O halde aşkın her hâline iyi geceler…
1000Kitap