Madem ki bıktın artık yok tahammülün
Sen canını sıkma çeker giderim.
Karda izim, havada tozum kalmadan,
Bendimi, kendimi toplar giderim...
Ne bir izim kalır nede biz sözüm.
Olmaz üzerinde bak artık gözüm.
Ben kalmak istesem de tutmaz ki yüzüm.
Bir daha arkama bakmaz giderim...
Önce varlığına teşekkür edip,
Sana sağlık mutluluklar dileyip.
Kötü anıları senden eleyip...
İyi anıları toplar giderim...
Aklımda kalmasın kötü bir huyun,
Boşalmasın ruhunda rahmeti suyun.
Bayramın bu gün olsun diye duyduğun.
Son sözü söyler çeker giderim...
Yolumuz bir daha kesişmese de,
An beni mutlulukta ve her bir neşe de,
Seni beklediğim malum köşede,
Hatıralarımı yakıp çekip giderim...
Korkma ne bir eksik ne bir yanlış yaparım.
Sevmiş isem sevdiğime taparım.
Sen bitti de o defteri hemen kaparım.
Bütün şiirleri yırtıp giderim...