“Aşık durur gururulu bir şekilde gülümser, ona bütün içtenliği ile mutluluklar dileyip uğurlar ve yıldızların altında tek başına kaldığında ‘Buna dayanabilirim!’ der.”
Baş başa kalırlar, seven söze girmeden, sevilen saadetinden bahseder çünkü bir yabancı onu sevdiğini söylemiştir ve o da onu sevmektedir.
Aşık durur, gururlu bir şekilde gülümser, ona bütün içtenligiyle mutluluklar dileyip
uğurlar ve yıldızların altında tek başına kaldığnda, kaşını havaya kaldırıp ellerini beline koyup
“Buna dayanabilirim !" der.