“Aşık durur gururulu bir şekilde gülümser, ona bütün içtenliği ile mutluluklar dileyip uğurlar ve yıldızların altında tek başına kaldığında ‘Buna dayanabilirim!’ der.”
Sayfa 51·Kitabı okudu
Alıntı
Elbet bir gün o gün gelir ve sana, sadece o kişiye hayatının bundan sonraki kısmı için mutluluklar dileyip gitmek düşer.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve sonra; Yanında mutlu olduğum kadına mutluluklar dileyip uzaklaştım.
Baş başa kalırlar, seven söze girmeden, sevilen saadetinden bahseder çünkü bir yabancı onu sevdiğini söylemiştir ve o da onu sevmektedir. Aşık durur, gururlu bir şekilde gülümser, ona bütün içtenligiyle mutluluklar dileyip uğurlar ve yıldızların altında tek başına kaldığnda, kaşını havaya kaldırıp ellerini beline koyup “Buna dayanabilirim !" der.