Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Ben bir maskara değilim ama bir safderun olduğum , bir koca çocuk olduğum muhakkaktır. Bundan bir türlü kurtulamıyorum. Feleğin nice cevr, nice aldanışlar, nice hayal ve umut kırılışları beni pişirmeye yetmedi .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onlarda adalet duygusunu kurcalamaya çalışıyorum.Nafile ; taş gibidirler.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2022 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
"Yusuf ! Kalk ,yakala beni!..Yusuf! Ben nereye gidiyorum!"
Şahinde kızını bağrına basarak : "Dilerim Allah' tan , seni üzenler iflah olmasınlar inşallah!" dedi .