Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Ne yapalım ,daha sizin kadar kansız olamamışız . Daha bu işlerin acemisiyiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu esnada seneler birer birer ,ağır ağır fakat hiç durmadan geçiyordu.
Bizim küçük Anadolu şehirlerimizde bu müzmin evlenme hastalığı daima hüküm sürmektedir. En kuvvetliler bile bir iki sene dayanabildikten sonra bu amansız mikroptan yakalarını kurtaramazlar ve kör gibi önlerine ilk çıkanla evleniverirler.
Belkide biz sevmemeliyiz..
Müzik
Bana sorarsan kütüphanene dön .