Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Birlikteyken özgürler ama ayrıyken yem oluyorlar !
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Herkes Sen ' den korkar, ben kendimden korkuyorum
Hem senin için ,senin gibi küstahlar, ahlaksızlar için de dua ettim.
Tamam alçaklık bu, basbayağı alçaklık!Bile bile yapılmış bir alçaklık!
"İnsan kalbinin soyluluğuna olan sınır tanımaz güveninin kurbanı" olmuştu.