Açlık çekmeyi öğrendikten sonra, birisi nihayet size bir şey verdiğinde istifçi olursunuz. İstiflemeye başlarsınız. Teknik olarak, sahip olmakla aynı şeydir ama aslında öyle değildir. Açlık çekme durumu devam eder. Yine de istersiniz ve istemek işin en zor kısmıdır. Açlık çekmeyi öğrenebilirsiniz ama sahip olmayı unutamazsınız.