augustine

augustine
@n0thingnew
lord what will become of me, once i’ve lost my novelty?
çalınmış bir güzellik, yasaklanmış bir güzellikten daha iyidir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hani elektrik süpürgesinin ucunda kırmızı bir bant vardır ya, kablonun bittiğini fark etmen için. ama kırmızı kısma gelmeden önce sarı bir bant da vardır ya? ne demeye çalışıyorlar? sence kırmızı olan yeterli değil mi?
hiçbir şey yolundaymış gibi hissetmiyorum ama hayatımın büyük kısmının kötüymüş gibi gelmesi, böyle olmasını istediğim anlamına gelmiyor.
hiçbir şey yapmadığım zaman bir şeyle savaşıyormuşum gibi hissediyorum. sıkışmış… savaşıyorum. hiç geçmiyor, ne yataktayken ne de gezinirken.
televizyonu kapatırsam haberler kaybolacaktı ama yaşamakta olduğum hayat değişmeyecekti