s.

s.
@n3penthe
eşref-i mahlûkat nedir bildim.
Evet,ben bir insandım,insan kalmaya da mahkûmdum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen insansın ulan!.. İnsan gibi... Değil... Gibi değil... İnsanca çalışacaksın, İnsan olarak...
-İlerleyelim, ilerleyelim... -İlerlemeli, doğru, ilerlemeli... -"İlerlemeli"demekle olmaz, nasıl ilerlemeli? -Nasıl ilerlemeli? -"Nasıl ilerlemeli"demekle ilerlenmez, nasıl ilerleneceğini düşünmeli...
Bilge olabilecek kapasitede ama bilge olamayan bir adamın ölümü, işte buna trajedi derim.