s.

s.
@n3penthe
eşref-i mahlûkat nedir bildim.
"serviler bana mütemadiyen tatlı ve cazip şeylerden bahsediyor, beni uzun ve rahat bir uykuya davet ediyorlar"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Acı duygular hiçbir işe yaramaz,insanı yalnızca çıkmaza sürüklerler.Çok geç olmadan o acı duygulardan kurtulmaya çalışın.."
Benliğinin derinliklerinde her insan yapayalnızdır.Ben hep yalnızdım zaten
ye, iç ve eğlen, çünkü yarın öleceksin...
Kendisini pek beğenen,durmadan övünen biriyle karşılaştığım zaman,onda aslında korkunç bir aşağılık duygusu olduğunu düşünürüm