Sevdiğim ne varsa
Henüz veda ederken özlerdim
Ondandır bu yorgunluklarım
Dinlensem geçmez ki
Beklesem dinmez ki
Kavuşmak lazım bana
Vedasız bir dünya
Ümit içinde gelecek
Murat Ali Ersan
Şu dünyayı adam akıllı görmeden,
Dünyanın ne olduğunu adam akıllı anlamadan
Buradan gidecek olduktan sonra
Ne diye buraya geldik sanki?
Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra,
Ne diye yaşıyoruz?