s.

s.
@n3penthe
eşref-i mahlûkat nedir bildim.
Sevdiğim ne varsa Henüz veda ederken özlerdim Ondandır bu yorgunluklarım Dinlensem geçmez ki Beklesem dinmez ki Kavuşmak lazım bana Vedasız bir dünya Ümit içinde gelecek Murat Ali Ersan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birikmiş bir özlemi sakladınız mı? Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi?..
İnsan yorulunca duruyor... Durunca düşünüyor... Düşününce koşuyor. Koşunca yoruluyor... Yorulunca insanlaşıyor. İnsanlaşınca işler karışıyor.. Yalnız kalıyor...
Şarkı söylüyormuşum Sokaklarda, Görmüşler. Yere yere bakıyormuşum Yürürken, Duymuşlar. Sonrasını uydurmuşlar Özdemir Asaf
Şu dünyayı adam akıllı görmeden, Dünyanın ne olduğunu adam akıllı anlamadan Buradan gidecek olduktan sonra Ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra, Ne diye yaşıyoruz?