N.A

Daha fazla uygarlaşmış olan benlik tek başına da idare edebilir… ama bir parça yalnızdır. Vahşi benlik de iyidir ama, başkasıyla ilişkiye geçmenin özlemi içindedir. Kadınların psikolojik, duygusal ve tinsel güçlerinin kaybı, bu iki doğanın birbirinden koparılmasından ve birinden biri artık yokmuş gibi davranılmasından kaynaklanır.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınların ikiz doğasının paradoksu, bir tarafın duygusal anlamda soğukken, diğer tarafın daha sıcak olmasından kaynaklanır. Bir taraf ilişki açısından daha kararlı ve zenginken, diğeri biraz değişkendir. Genellikle bir taraf daha mutlu ve esnekken, diğeri “ne idüğünü bilmediği” şeylere özlem duyar. Biri neşeliyken, diğeri tatlı sert ve dalgın olabilir. Bu “Bir Olan İki Kadın”, psişede binlerce şekilde birleşen ayrı ayrı, ama birbirine bitiştirilmiş unsurlardır.
Alıntı
Bir kadına yakın duran herkes, aslında iki kadının huzurundadır.
Alıntı
“Ben başıma gelen şeylerin toplamı değilim, ben olmayı seçtiğim şeyim.”
Alıntı