Kitap 2018 de çıkmış ama ben yeni okuma fırsatı buldum. Kitapda bir çocuk tacizcilerini belli bir ritüelle öldüren bir seri katil konusu yer alıyor. Katilin izini sürerken başka cinayetlerle de yolu kesişir başkomiser Nevzatın. Kitapta beni en çok etkileyen yanı da o dönemin göçmen sorununu ele almasıdır. Suriyeden kaçıp gelen göçmenlere de yer verilmiş. Yer yer yaşadıkları yaşam mücadelelerini okadar güzel bir kurgu ile anlatmış ki yazar, neler hissettiklerini hissettim adeta. Yine çok heyecanlı ve sürükleyici bir roman olmuş. Ahmet Umit kitaplarina alistigimdan midir bilmem, okurken katil cikabilecek kişileri işaretledim ve ilk tahmin ettigim dogru cikti Ahmet Ümit yine harika bir kurgu ile bize sunmuş kitabını.