Ölüm kusan uçaklar, ocaklara ateş düşürüp terkettiler Gazze semâlarını.Savaş bitmişti.Bizler de bitmiştik ama tıpkı bir Ankâ kuşu gibi küllerimizden yeniden doğmak için…
Dünya’nın neresinde olursa olsun çocuk,çocuktur.Bir şeylere susabilirsin ama çocukların çığlıklarına susmazsın.Susarsan gerçek suçlulardan hiçbir farkın kalmaz.
Sevmek, yaşamın bizi sürüklediği uçurumun kıyısında tutunduğumuz o incecik gelincik sapı; ölümle dirim arasındaki baş dönmesidir. Üstümüze yürüyen duyarsızlığın o siyah ordusuna karşı yürek çarpıntılarında oluşturduğumuz ışıklı bir korunaktır.