“Ne kadar çok günah işliyoruz,ne kadar çok aldatıyoruz ve bütün bunlar ne için? Altmış yaşına geldim,dostum… Benim de… Herkesin sonu ölüm,herkesin. Ölüm korkunc bir şey..”
Dərdi-səri olmayan,həyatından razı insanlar başqalarına da həmişə müsbət enerji verirlər. Həyatlarından, gün-güzaranlarından narazı qalanlar isə ətrafdakılara da yaxşı heç nə verə bilməzlər...