Naim ABLAY

Naim ABLAY
@naimablayy
Sınıf Öğretmeni
İzmir
4 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
''İnsan daha iyi ve daha kötü olmalıdır.'' bu şekilde öğretirim. Üstinsanın en kötüsü, en iyisi için lazımdır.
Sayfa 284·Kitabı okudu
Reklam
Cesaret bulur umutsuzun birini bulan. Umutsuz birine cesaret vermek, herkes kendini bu işi başaracak kadar güçlü sanır.
Sayfa 274·Kitabı okudu

Naim ABLAY

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
2021 2. kitabı
Friedrich Nietzsche
8/10 · 47,6bin okunma

Naim ABLAY

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2021 1. kitabı
Ömer Hayyam
8.3/10 · 27,9bin okunma
Eğer ki o Tanrı inayeti Bizim kötülüğümüzden iyilik getirmek isterse İşimiz bu yapılanı saptırmak olmalıdır Ve de iyilikten kötülük çıkarmalıyız
Sayfa 13
Alıntı
Reklam