Gözyaşlarımı sildim ve buraya geldim.
•"Sabahın toprakta bıraktığı izlere benzer kağıt üzerindeki satırlar. Yaşamın her şeyi kaplaması gibi, 'Yaşamak' da hayatı olduğu gibi kucaklar. Doğumları ve ölümleri, mutsuzlukları ve umutlarıyla..."
•Hem bir o kadar hayatımızın içinden hem bir o kadar da yaşam tarzımızdan uzak bir hikaye. Yazarın kalemi sayesinde her duyguyu sonunda kadar yaşadığım ve bir o kadar da olayları içselleştirdiğim bir kitap oldu. Keyifle ( gözyaşları içerisinde ) okudum, kesinlikle tavsiye ediyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
… güçlü ülkeler zayıf ülkeleri yiyip yuttuğunda insani bir erdem oluyor ama işsiz ve yoksul sıradan biri elinde bıçakla yiyecek aramaya çıktığında canavarlığın bir kanıtı olarak sunuluyor.